Prohlídka představuje showroom prestižního českého výrobce křišťálových lustrů. Layout prohlídky i grafika hotspotů a navigačních prvků vychází z vizuální identity společnosti. Základní menu doplňuje volitelný carousel. Profily svítidel odkazují na online brožury. Nechybí propojení na všechny sociální sítě.

Večerní prohlídka autosalonu představuje každý vůz pomocí hotspotů s oficiálními trailery a odkazy na konfigurátor modelu či virtuální prohlídku interiéru. Přímo z prohlídky si můžete objednat testovací jízdu, nakoupit Hyundai suvenýry nebo reagovat na akční nabídku.

Rozsáhlý ale jednoduchý trojjazyčný průvodce hotelem zahrnuje desítky panoramat ze vzduchu i ze země, exteriérů i interiérů, vybavení hotelu i kontextu okolí. Navigaci usnadňuje tříúrovňové ikonografické menu, layout prohlídky ctí firemní barvy, minimalistický design vyzdvihuje fotografie.

Prohlídku uvádí vstupní microsite a videopozvánka primářky transfuzního oddělení. Navigační menu má podobu náhledových fotografií, podstatné informace jsou trvale zobrazeny v hotspotu napravo. Grafika a layout prohlídky kopíruje vizuální identitu instituce.

Průvodce největším skladem textilu v ČR obsahuje letecká panoramata z venku i zevnitř – nad robotizovaným procesem odbavení zakázek. Personalizovaný layout využívá firemní grafiky a navigaci doplňuje postranní carousel náhledových fotografií.

Prohlídka diskrétního wellness studia představuje soukromý prostor pro relaxaci. Obsahuje grafiku na míru, hotspoty s fotografiemi a videem, odkazy na web či rezervační formulář, mapu , propojení na sítě i relaxační hudbu v úvodu.

Prohlídka výběrového gymnázia ukazuje nejen prostředí školy s jejími studenty a pedagogy, ale také systematicky představuje metody výuky jednotlivých předmětů nebo úspěšné studentské projekty. Vizuál prvků je uzpůsoben grafickému manuálu instituce.

Na přání magistrátu vzniklo customizované rozhraní s efektem vlétnutí, menu s podzáložkami v podobě rozbalovacích náhledů, interaktivní mapa se směrovými pohledy, buttony sociálních sítí, audiostopou u vybraných lokací a hotspoty s velkými fotografiemi.

Virtuální průvodce ČT Brno ukazuje podobu a zázemí televizních studií i redakčního prostředí. Představuje moderátory pomocí videomedailonů, seznamuje s technickým vybavením, obsahuje odkazy na weby pořadů i na sociální sítě.

Prohlídka klenotnictví na Praze 1 je laděna v duchu firemního vizuálu s úvodní obrazovkou, zákaznickými ikonami a buttony ve spodní liště. Doplňkem je volitelný carousel u pravého okraje. Cílem bylo provést návštěvníka prodejnou a představit základní produktové skupiny.

Virtuální prohlídka soukromé školy na břehu Vltavy zahrnuje více než stovku panoramat včetně leteckých. Interaktivní rozhraní je minimalistické. Přáním zákazníka bylo zobrazit prostředí školy, všechny budovy, prostory a učebny.

Prohlídka výrobního provozu nadnárodní společnosti AkzoNobel obsahuje vedle leteckých záběrů a firemní grafiky také podrobnou mapu areálu a online školení pro návštěvy a zaměstnance včetně interaktivního kvízu. Určeno především k interním účelům.

Hotel Červenohorské sedlo má výjimečnou polohu v srdci Jeseníků. Prohlídka představuje letecký pohled na jeho okolí, základní typy pokojů, prostředí restaurace, pizzerie, hotelového wellness i lyžárny, ale i tipy na výlety. Z prohlídky lze rovnou rezervovat pokoj nebo celý pobytový balíček.

Rozsáhlá prohlídka kombinující snímky z dronu, exteriérů i interiérů. Několikaúrovňové menu provádí návštěvníka po parcích, památkách, kulturmích institucích a volnočasových areálech.

Navigaci, představení služeb a dostupnost areálu usnadňuje množství leteckých snímků, hotspotů z ptačí perspektivy a vlastní interaktivní mapa. Grafika prohlídky využívá firemního vizuálu, v hotspotech se uplatňují mj. ikonografiky a odkazy např. na IDOS.

Společnost pro výrobu kompenzačních pomůcek pro hendikepované představuje svůj showroom se specializovanými prototypy a jejich detailním popisem. Prohlídka je uvozena hudbou, lišta s ovládacími prvky obsahuje button s kontakty a cenovou poptávkou. Design kopíruje firemní identitu.

Prohlídka obsahuje více než 80 panoramat luxusních interiérů i úchvatných scenérií, snímky z dronu, tlačítka na rezervace pokojů či místa v restauraci nebo hotspoty s popisy wellness procedur, to vše ve čtyřech jazykových verzích.

Prohlídka památkového objektu v Telči obsahuje 35 panoramat propojených vlastními navigačními znaky, font uzpůsobený logu, doprovodnou hudbu a volitelný postranní carousel s obrazovými náhledy. Na přání zákazníka bez dalších interaktivních prvků.

Prohlídka přibližuje prostředí porodních sálů a zázemí pro rodičky ve Slezské nemocnici v Opavě. Low-costová verze pracuje s jednoduchostí, sjednocující barvou, vlastními navigačními prvky, relaxační hudbou v úvodu a nejdůležitějšími informacemi v hotspotech a na úvodní stránce.

Prohlídka představuje netradiční prostory moderních kanceláří v centru Plzně. Navigační menu obsahuje rovnou i kontakty na pronajímatele. Barvy a interaktivní prvky souzní s vizuální identitou společnosti. Navigaci doplňuje volitelný carousel náhledových fotek vpravo.

Prohlídka začíná efektem vlétnutí, využívá snímky z dronu a customizovaného rozhraní s popisem lokací, s buttony pro interaktivní mapu a sociálních sítě a s navigačními hotspoty formou náhledových fotografií.

Prohlídka vykresluje netušenou výbavu fakulty, obsahuje fotografie z dronu, využívá přehledného menu s ikonami a v hotspotech širokou škálu možností (videa, fotky, buttony, tabulky, odkazy, kontaktní formuláře, navigace)

Úspěšná firma na výrobu zkušební techniky zve do reprezentativního showroomu, kde představuje své stroje prostřednictvím instruktážních videí, technických manuálů, dokladů o patřičné certifikaci a všeho, co potřebují zákazníci z celého světa před jejich nákupem vědět, aniž by museli vážit cestu osobně.

Prohlídka představuje učebny, zázemí, ubytovací kapacity i sportovní příležitosti školy. Hotspoty prezentují propagační videa, popisují dispozici budovy, vybavení učeben a odkazují na web školy.

Vzácnou a nepřístupnou stavbu historického krovu představuje prohlídka s vlastní stránkou, stavebními výkresy a komentářem stavebního historika o použité technologii.

Prohlídka je realizována v zimní i letní verzi a reaguje tak lépe na sezónní poptávku; využívá letecké fotografie sjezdovek a bikeparků. Obsahuje menu v horní liště, ikony hotspotů formou loga či objednávkové a rezervační formuláře na své služby.

Prohlídkou provází místní maskot a jednotlivá panoramata jsou lokalizována v interaktivní mapce areálu. Úvodní hotspot prezentuje českotelevizní reportáž. Ostatní hotspoty obsahují fotografie, texty, videa i odkazy na web.

Rozsáhlá prohlídka představuje několik luxusních hotelů v Karlových Varech. Obsahuje exteriéry z dronu, reprezentativní interiéry apartmánů či restaurací, čtyři jazykové verze a hotspoty s odkazy na rezervace pokojů, aktuální jídelní lístky či objednávku wellness služeb.

Stylově čistá prohlídka s minimalistickým designem a ikonografickým menu představuje v hotspotech projekty studentů i přístupy učitelů. Nechybí linky na sítě nebo studentská videa.

Prohlídka disponuje úvodní microsite s možností přímých vstupů do jednotlivých částí přes náhledové fotografie a s lokalizací resortu v mapě. Zajímavostí je indoor golfové hřiště.

Pro klienty kliniky reprodukční medicíny v Brně znamená prohlídka jejího prostředí důležitý kontakt s místem, kde možná nechají splodit své dítě pod mikroskopem. Představuje přijímací recepci, odběrovou místnost, zákrokové sály, laboratoře i lůžkové pokoje.

Společnost pro průmyslovou automatizaci představuje v dvoujazyčné prohlídce svůj showroom i zázemí. Prototypy vystavených strojů disponují hotspoty s detailními popisy funkcí, instruktážními videi i odkazy na web. Celkový design kopíruje firemní identitu.

Největší boulder aréna v Praze se prezentuje prohlídkou s minimalistickým designem ve firemních barvách. Důraz je kladen na představení neobvyklého prostoru a orientaci v něm. Menu má podobu obrazového carouselu, infoboxy představují technické parametry.

Na přání zákazníka vzniklo customizované interaktivní rozhraní se vstupní microsite, náhledovým menu a trvale umístěnými informacemi vpravo. Hotspoty využívají videopozvánek, odborných spotů i praktického obsahu pro širokou veřejnost.

Prohlídka představuje venkovní panorama i interiéry pensionu na kraji vojenského újezdu Libavá. Hotspoty obsahují kontaktní a rezervační formuláře, bližší informace textem i obrazem, mapu či odkazy na web.

Velké množství převážně interiérových panoramat provádí návštěvníka prostředím Spa & Wellness resortu. Předvádí středověkou krčmu, pokoje v zámeckém stylu i luxusní relaxační zóny. Vše záměrně bez popisků na přání zákazníka.

Napište nám

Neváhejte se s námi spojit ještě dnes, přes kontaktní formulář nabízíme 15% slevu na první realizaci.